Porcelain desire

Mój blog dzieli się na kilka kategorii związanych z kobiecymi sprawami: blog modowy, urodowy, lifestylowy czy blog o odchudzaniu. Na moim blogu znajdziecie stylizacje codzienne, recenzje kosmetyków, sposoby na pielęgnacje ciała, motywacje sportowe oraz inspiracje ślubne. Zapytałam ją, kiedy zaczynała i co . Staram się głównie kupować rzeczy na promocji - właścicielka bloga lifestylowego Porcelain Desire opowiada nam o tym, jak oszczędzić pieniądze, nie oszczędzając zarazem na oryginalności i jakości.


Randka z mężem zaliczona kocham na maxa! La Dolce Vita Ristorante.

Widzieliście, że profil zyskał nową nazwę? Zara, Nike, ASOS, HM. Kupuj, sprzedawaj i wymieniaj ubrania, akcesoria, kosmetyki i wiele innych z drugiej ręki.


Nadaj swoim ubraniom drugie życie na Vinted! Blog modowy PORCELAIN DESIRE znajduje się pod adresem porcelain - desire. Wyszukiwarka blogów modowych. Obserwuj bloga PORCELAIN DESIRE i czytaj na bierzą. Moja przygoda z blogiem zaczęła się przypadkowo i tak trwa już rok.


Aktualnie skończyłam technikum o profilu informatycznym, staram się gonić za modą.

Uwielbiam spódniczki i sukienki szczególnie te o kroju tulipan. Link do fan page na facebook:. The moonlight filtering in from the windows in the next room caressed her, making her skin gleam like priceless porcelain.


Desire stirred anew, but he ignored it and rose to stand behind her. Another heavy step echoed across the silence, then another. Contact me For Sponsorship or collaboration : s. Bloggerka interesująca się modą, sportem. Doświadczenie i wymiary.


Rajstopy calzedonia i timberlandy. Moja motywacja do ćwiczeń i efekty. TEST I RECENZJA MASECZKI GLAMGLOW GRAVITYMUD. Interesuje się fotografią, ale od czasu, gdy zaczęła prowadzić bloga, funkcję fotografa przejął jej chłopak Kamil. Ale największym jej sukcesem jest metamorfoza, którą przeprowadzała w ciągu ostatniego roku i dzięki niej schudła aż kg!


Na jej blogu porcelain - desire. Ja swoje zgubiłam dawno dawno temu. Ja mam do rozdania dwa słodkie kotki, polecam! PORCELAIN DESIRE lat ago Reply. Darioszka lat ago Reply.

Kiedyś się miało takie zabaweczki ;D. Honorata lat ago Reply. Najnowsze inspiracje z porcelain - desire.


Odkrywaj, kolekcjonuj i dziel się ze znajomymi najmodniejszymi zdjęciami z porcelain - desire.

Comments

Popular posts from this blog

Kuchenka amica exclusive 7e

Apollo 2000 instrukcja obsługi

Mikser do szejków